smse sare kari

سلام عزیزم، خوبی؟ اگه دلت برام تنگ شده ساعت 9 بیا تا با خودم ببرمت.
آخه تازگی ها تو شهرداری استخدام شدم!   



آخرین پیام ماهواره امید: به یوزارسیف بگویید برو جلو بوق بزن.

.

.

 

 عمرا واسه تو اینقد اس ام اس بسازن


سی ان ان… بی بی سی… الجزیره… العربیه… شبکه خبر… همه تایید کردن که تو اسکولی


دوصتت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!


(مخصوص نیمه شب): .می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه ی مطلب برید 


شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!



(مخصوص نیمه شب): من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟



با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد ... صدای مردم آزار !!!


انواع مرد:
اروپایی = یه زن داره و یه دوست دختر . زنش رو بیشتر دوست داره.
امریکایی = یه زن داره و یه دوست دختر . دوست دخترش رو بیشتر دوست داره.

ایرانی = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ننه اش رو بیشتر دوست داره.



دنبالم بیا

از پله ها برو پایین

!...

!...!...

!...!...!...

!...!...!...!...

!...!...!...!...!... بیا ... ... ...بپیچ

... مستقیم ... ... ... وایسا

2زاری داری؟ ... مرسی

1...1...0

الو، سلام پلیس 110؟ یه منگل 5 دقیقه است که افتاده دنبالم!


الو، سلام پلیس 110؟ یه منگل 5 دقیقه است که افتاده دنبالم!

جوایز قرعه کشی بانک معتادان جوان:

100دستگاه پیک نیک,

کمک هزینه خرید منقل و بافور,

10 هزینه سفربه زاهدان,

و هزاران جایزه یک مثقالی!


اون دنیا خدا نمی پرسه مدل ماشینت چیه؟

می پرسه چند تا پیاده رو سوار کردی؟

...

...

قابل توجه خانم هایی که نمی دونن نیت پسرها الهیه!


تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره

...

...

...

چاکرتیم سالار!


یه چیزی می گم، به کسی نگو

...

...

...

نگیا

...

...

...

تو رو خدا نگیا

...

...

...

ولش کن، تو می ری می گی!


اگر تو با من باشی ... چراغ خونه ام باشی

...

...

اونقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی!


این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین                                                              
.
.
بیخیال شو
.
.

نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.


الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم


ببینم تو با گوشیت چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه : گوسفند مورد نظر در گله نمیباشد؟


این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است
بعداز خواندن الکی بخندند.


عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکهچراغ خونه خاموشه
.
.

لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردی با خودت آخه


.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم
اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!


یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت


خبار اعلام کرده زیباترین کره خر دنیا گمشده

.
.
.

.

. بچه نشو ! برگرد


اگه نمیزاری بوست کنم
اگه نمیزاری نازت کنم
اگه نمیزاری بغلت کنم
حداقل بزار جیگرتو بخورم که
.
.

آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم


های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!


چیه دیگه نمیخوای بدی ؟
توبه کردی؟؟؟؟؟؟
وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی .
.
.
دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی .
.
.

این قانون sms دادنه.



بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم
بعد تو تخم بذار
.
.
.
.

من میرم گوجه می خرم املت بخوریم


گفت بخواب خوابیدم
گفت وا کن واکردم.دردش رو تحمل کردم
خون اومد ترسیدم
.
.
.
.
.

آخه اولین باری بود که می رفتم دندون پزشکی



 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.pix22pix.blogsky.com

سلام ملیکا خانوم.نوشته هات جالبن.راستی میگم میخوای نویسنده تو وب من بشی.اگر دوست داشتی یه سر به وب من هم بزن.منتظرتم.ای دی یاهو رو هم بذاری

Bahar O Baran چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.bloss-u.blogfa.com

Sallam Sallam .
u webet harf nadare khastii maram be esme Dokhtar-PeSar belik bad pishemun bia begu ba che esmi mikhay link shi
BoOoOoOoSsSsSsSSSSSSSSSSSSSSs

‌‌merCi ke pa 2 weblogam gozashtiiiiiiiiiiiiiiiii:D

Bahar O Baran پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.bloss-u.blogfa.com

aSiisam Mer30 ke umadii . link shodii hatman bazam biaaaaa

کوثر پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.hame2chiz.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم
دیگه اومدم خب فقط سرم یه کم شلوغه و کمتر میام نت ...
اپت هم باحال بود واسه اس ام اس استفاده کردم.....
مر۱۵+۱۵

آرمان و رضا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.armanreza.blogsky.com

سلام مرسی خیلی جالب بود

شراره چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

خیـــــــــــــــــــــــــلی حال کردیم.
ما با بچه ها تو مدرسه ایم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد